loading...
بینابیم
علی بازدید : 4 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری به نام گریه کردم :

گریه کردم اشک هام و ندیدی تو ندیدی بی تو من شکستم

گریه کردم برگردی دوباره جون نداره این قلب شکستم

گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم

بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه

وقتی نیستی بی تو گریم می گیره

گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم

بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه

وقتی نیستی بی تو گریم می گیره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احمدرضا شهریاری به نام گریه کردم

♫♫♫♫♫♫

خیلی داغونم بی تو عزیزم خیلی تنهاست این قلب مریضم

روزی صد بار از اون وقت که رفتی می میرم

خیلی داغونم بی تو عزیزم خیلی تنهاست این قلب مریضم

روزی صد بار از اون وقت که رفتی می میرم

گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم

بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه

وقتی نیستی بی تو گریم می گیره

گریه کردم ، گریه کردم تا نبودی دونبالت می گشتم

بی تو اشکم بی تو هر دم می ریزه

وقتی نیستی بی تو گریم می گیره

MP3 – 320

Ahmadreza Shahriyari ( Ahmad Solo ) – Gerye Kardam

MP3 – 128

Ahmadreza Shahriyari ( Ahmad Solo ) – Gerye Kardam

منبع:پاپ موزیک
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 542